donderdag 1 juli 2010

Puppycursus


Dinsdag 22 juni zijn wij begonnen met de eerste puppycursus. Allemaal weer erg spannend. Samen in de auto er naar toe. Voor het eerst een half uur lang in de bench in de auto. Een heleboel nieuwe honden ontmoeten. Maar ik moet zeggen ik ben trots op ons ventje! Hij doet het goed en is erg onverstoorbaar! Afgelopen dinsdag was onze tweede les. Voorroepen gaat al goed (en dat zelfs tussen andere honden door) zitten zonder brokje voor zijn neus. Super!!! En het apporteren wat wilde meneer graag.

Voor nu maar weinig tekst en meer beelden. het is te warm om te typen ;-) en ik ben niet voor niks fotograaf. Deze keer gaan de credits naar onze eigen  hoffotograaf Andre.

Hij heeft op zijn buik door het gras liggen tijgeren terwijl Jordan en ik hard aan het werk waren. Volgende week is er 1 keer niet maar daarna gaan we weer met veel plezier werken. Nu moeten we het maar gewoon samen doen. (gaat ons ook lukken hoor)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...