vrijdag 9 juli 2010

Filmpje in het bos



Even een test of ik filmpjes via You-tube kan plaatsen, maar zo te zien lukt dit! Vorige week was ik bij dierenarts Luten (je weet wel Henk Luten dé wereldberoemde dierenarts uit Burgers Zoo: Drukte in de dierentuin) Hij raade mij aan om Jordan in de Roozendaalse beek te laten zwemmen omdat het water daar stroomt. Ik met mijn stomme kop dacht dat deze in het bos begon. hahaha niet dus. Maar Jorrie vond het wel leuk in het bos en na een oververhitte wandeling van een kwartier in het bos toch op zoek naar de beek en gelukkig gevonden.


De kant was een beetje hoog voor Jordan maar verder vond ie het wel erg leuk dat gesplash in het water.
Sorrie voor de wat mindere kwaliteit van de foto maar ik sleep wel veel mijn fototoestel mee maar niet altijd ;-) deze is gemaakt met mijn telefoon. (want die mot wel altied mee....., tot ergernis van mijn lief )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...