zondag 11 juli 2010

Nog meer avonturen.....



Omdat het te warm was in de haven hadden we besloten om naar Molkwerum te gaan met de auto. Hier heb je aan de Sedyk een mooie plekje met strandje om te gaan zwemmen. Eens kijken of Jordan wilde pootje baden. Nou ik zal jullie maar gelijk uit de droom helpen.... Het stadium pootje baden heeft onze hond overgeslagen. Hij is direct op gegaan voor zijn zwemdiploma A en heeft deze met vlag en wimpel gehaald....

Bekijk het filmpje (en lach) (zet aub je geluid uit want er zit een idiote vrouw door heen te roepen naar haar hond en dit gaat zo hard dat de honden in je buurt zullen reageren ;-)) Al hoewel het blaffen naar het water in het begin dan wel weer erg schattig is, ik laat het aan jullie.

Ik hoop snel wat foto's en andere weetjes te bloggen over deze dag, maar dit wilde ik jullie voor de nacht nog even meegeven....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...