zondag 25 juli 2010

Zeilen

Vorig weekend weer een paar heerlijke dagen in Friesland gehad! Lekker zeilen, zwemmen, ravotten, andere honden ontmoeten en het eiland op de Fluessen ontdekken.
Jordan is een echte water hond....
Zeilen vindt hij geweldig!!!!! Hoe harder we gaan hoe harder hij gaat slapen..... Lekker schuin liggen, eigenwijs achter van de de boot af kijken, hij geniet met volle teugen. Super!!!
Ik wacht er op tot ie volgend jaar de lijnen kan bedienen ;-)




Hmmm perfectionist die ik, ben ik snap niet waarom mijn laatste foto's in mijn blog iedere keer een paar millimeter afwijken van de rest...... Het staat zo slordig. Mijn excuses!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...