donderdag 17 juni 2010

Woensdag 16 juni, de grote dag....

Het is dan eindelijk woensdag, inmiddels aan het idee gewend dat er een pup in huis komt! Gisteravond de bench al opgezet in de garage. Lekker een eigen plekje maken voor het nieuwe boefje.

Gisteren ook een telefoontje van het crematorium gehad we kunnen de as van Beau ook ophalen. Super, we hebben vandaag alle twee de ventjes hier. Het klinkt erg raar maar ben blij dat we de as terug hebben. Nu binnenkort uitstrooien. En ik ben erg gelukkig met mijn mooie sieraad waarmee mijn ventje die al in mijn hart zat ook, nu ook altijd dicht bij mijn hart is! (er zit in deze titaniumhager wat van zijn as verwerkt)



Na het werk op naar Winterswijk, het was net als zondag weer beregezellig, de pups liepen heerlijk door de keuken en waren druk aan het onderzoeken. Het werd al met al toch weer later dan van tevoren de bedoeling was maar na drie dikke kussen en de belofte goed voor deze kanjer te zorgen gingen wij dan toch met Jordan huiswaarts. De reis verliep voorspoedig, tjah het is altijd spannend hoe zo'n beestje hier op reageert...
Ik moest hem wel af en toe laag houden maar het ging fantastisch, pfft bedenk eens hoe het moet zijn als je bij je broertje weggehaald wordt om vervolgens bij wildvreemden in de auto te worden gezet. Maar wij waren al overladen met kusjes dus zo wildevreemd waren we gelukkig niet meer.

 De buurt liep uit om hun nieuwe buurtgenootje te begroeten. De buurkinderen hadden allemaal nieuwe speeltjes voor hem gekocht, het was een dolle boel. Dan eindelijk naar binnen. Op onderzoek uit en Andre meteen maar even verslag gedaan van de reis bij Cathy. De eerste maaltijd ging nog wat moeizaam maar er werden wel wat brokjes gegeten.
Ja en toen moest ie ook gelijk even kennismaken met Bella en Ethan, want je begrijpt het al Daphne en Ans konden hun nieuwsgierigheid ook niet bedwingen.


Bella                                                                                   Ethan

Al met al een drukke enerverende avond/dag waarbij Karin om 23.00 uur en totaal versleten Jordan in zijn bench ging brengen. (het leek wel een lappenpop, ze zeggen nooit slapende honden waker maken, nou deze was met geen mogelijkheid meer wakker te krijgen) Of toch wel, toen het deurtje van de bench dicht ging begon meneer te joelen. Hmmmm niet zo leuk voor de buurt. Eerst even een half uurtje aangekeken en toen toch maar op het matras ernaast niks zeggen en slapen maar! Dat hielp, 's morgens om 6.15 uur werden wij beiden gewekt door het (mensen)mannetje. Hup eruit voor een plas en nog even verder slapen. Nou dit waren zijn avonturen op zijn eerste "wereldreis"

Laten we hopen dat dit een begin is van een mooi lang leven samen met de baasjes Andre en Karin.





Oh ja er stond ook weer een leuk verhaaltje van Jordan's broer Mick op de site. Deze boef zoekt nog steeds een baasje overigens. Kijk op de site van van de Bleckinkhof als je ook zo'n geweldige hond wilt om voor te jagen...
Hieronder nog even het citaat van dag 55 uit het leven van de pups:

Donderdag 17 juni 2010

Woensdag tegen de avond is Jordan vertrokken. Daarom Mick, die nog niet is verkocht, maar bij mij in huis genomen. Ook ik heb dus net als de andere kopers een zeer muzikale korte nacht gehad. Toen ik in donker bij hem ging zitten en mijn hand in de bench hield werd het stil. Om 5.15 uur was meneer echter uitgeslapen. Ik heb hem uitgelaten en daarna samen in de keuken koffie gedronken om verder wakker te worden. Ik heb gehoord dat Jordan's baasje ook de hele nacht op een matrasje naast hem heeft gelegen. Je moet er wat voor over hebben, niet?

Waar blijft de top-voorjager voor bovenstaande top-hond.??

Tot de volgende update.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...