donderdag 3 februari 2011

Foto

De hele maand januari hier niks gepost. Schande......
En nog wel zoveel meegemaakt, met de auto naar Zwitserland samen met ons in een chalet in Zwitserland...Lekker donderjagen met andere honden. Iedere ochtend samen met zijn vrienden Ethan en Bella een grote ronde door het park.
Al kleine stukjes aan de fiets, wat fantastisch gaat en last but not least......
Ik til m'n poot op! Niet altijd en soms is het m'n voorpoot ;-) maar ik begin een echte kerel te worden....


Villars sur Ollon Zwitserland 2011

Vrouwtje in de studio en ik op mijn kussen erbij, ik kan heeeel ondeugend kijken en probeer de camera weg te blaffen haha


1 opmerking:

  1. Hoi Karin, Wat wordt Jordan toch groot ! Leuk om te zien en te lezen dat het goed met hem gaat. Aan het afgebladderde balkon hek te zien. zaten jullie weer in het flex chalet in Villars. Hebben jullie lekker veel sneeuw gehad, en mooi weer?
    Groetjes aan Andre en Jordan.
    Odette , Harry en Gizmo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...