zaterdag 19 februari 2011

Nieuwe foto's

Een half jaar geleden heb ik foto's gemaakt van mijn twee kanjers , ik maakte toen een kleine compilatie wat een clown meneer kan zijn.... Zo ook vandaag.
Nu was Andre aan de beurt om helemaal afgelikt en gekust te worden.
Naast de pret die we hebben gehad ook wel het plaatje kunnen maken wat ik graag wilde hebben. 

Morgen weer naar de cursus eens kijken of ie daar ook zo ondeugend gaat doen, want de vorige keer waren mijn medecursuisten wel blij dat ik ook een "hond" aan het touwtje had.
Maw hij was erg stout.... (wat ie anders nooit was vandaar, normaal lijkt het of alles alleen maar goed gaat, nou ook ik heb af en toe een stout hondje)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...