zaterdag 4 december 2010

Eerste sneeuw

Yeah, Yeah, Yeah, het sneeuwt in Nederland. Heerlijk!!! Dit vind ik toch echt het mooiste jaargetijde. Wat is er heerlijker dan dik ingepakt in het zonnetje door de sneeuw te lopen. En genieten.
Genieten van de omgeving, de honden die rennen door de sneeuw met een dikke wolk sneeuw achter zich aan, dan thuis komen met rode gloeiende wangen en heerlijk een kop warme chocolademelk, cappuccino of thee nemen om weer op te warmen. 

Waar wachten we nog op, kom op Jordan mee naar buiten.....
Snel m'n compactcameraatje in mijn zak gestoken en hopen op mooie taferelen om vast te leggen.




En zal ik eens wat vertellen, volgens mij zaten de oren van Jordan ook vol met sneeuw, want hij was wel erg ondeugend. Of zou de puberteit dan bij ons ook echt beginnen.......



Samen met zijn grote vriend Ethan, en "snuutje"Bella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...