woensdag 18 augustus 2010

Afgestudeerd.....

Gisteren de laatste les van de Puppycursus gehad. Eén van mijn mede cursisten merkte op dat we nu een afgestudeerde pup hadden. Ik vond dit wel een leuke titel. Dus bij deze is Jordan Meester in het pup zijn :-)

Ja en nou denkt meneer zeker dat ie mooi op zijn louweren kan rusten want na een zware studie hoort normaal een lange vakantie.......


Maar das dan mooi fout want het baasje zit alweer met haar neus in de studieboeken....















Het ging de laatste les wel weer erg lekker. Apporteren ging netjes. Kwam zelfs al mooi voor zitten met de dummie in de bek! Wilde er wel even vandoor speren toen ik het los volgen zonder brokje probeerde maar 1 greep in zijn nekvel en meneer lag op zijn rug met de pootjes hoog alsof ik hem mishandelde. (lekker ding...) Dan maar weer brokje voor de neus met als gevolg dat je zo'n achtje loopt met een stuiterbal.
En het grootste feest was natuurlijk weer de sleep... Het voerbakje aan het einde van de sleep staat er echt voor niets hoor, die slaat ie gewoon over. Het konijnenvelletje dat is het allerbelangrijkste voor hem.
Ik kan jullie zeggen dat ik suuuuuuper trots ben op onze lieve kleine Jorrie en hoop dat we samen een hoop mooie trainingen mogen beleven. En wie weet wat daar allemaal uit voort mag komen. We werken in ieder geval hard samen!!

Vanaf nu hebben we 1x per maand een training op zondagmorgen. En ik denk dat ik maar gewone basis gehoorzaamheid ga doen bij de kynologenvereniging. Tjah we moeten toch wat voor dat het nieuwe seizoen gaat beginnen......





1 opmerking:

  1. Hallo Karin.
    Ich trainiere mit Oscar bei Norma Zvolsky. ;-)
    Oscar ist ja nicht mein erster Hund, aber was ich bei ihr alles so lerne....Wow.....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie hier aanwezig zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...